.

tjena!
min morgon och halva dagen har varit kaos! hahah
började med att mamma kom in 10 över 8 imorse och sa att jag lära kliva upp!
kanske en aning försent då skolan börjar 20 över 8 och det tar minst 5 min att åka till skolan ;)
så ni själva kan räkna ut att jag kom för sent ! ;)

finns ju endå alltid vissa saker jag måste göra innan jag kan åka till skolan!
typ som, hitta kläder, sminka mig, platta håret och dessutom idag, packa gympaväskan! :P

ajaj, var väll i skolan typ kvart i 9, så det var väll helt ok endå :) missade typ hela svenskan på morron, men sånt händer ;)

efter de så hade vi NO fast vi gjorde inte ett skit, typ spela kort för vi fick veta betygen på nationella och även hemtentan! Gick faktiskt bra! godkännt i allt! eller ja, hade högre än g på alla utom 1 :)

sen språk då kollade vi på film! :D dock en film som ja redan sett för inte så längesen -.-''
den suger stenhårt!
¨sen åt vi skolans äckliga mat som vanligt innan matten börjar, och eftersom vi har samma matte och no lärare kna ni själva räkna ut vad vi gör nu? ;) hahha

aja, skriver senare när jag kommer hem!

vet att handen ska fram mer, så ni behöver inte kommentera de!!!!
men kan tillägga att jag låg fel och inte visste om hon skulle stanna eller inte!
/Bohlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu